مشاور وزیر و رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت جهادکشاورزی رسالت کارکنان روابط عمومی این وزارتخانه را همانند کار سنگرسازان بی سنگر دانست.

کارکنان روابط عمومی جهادکشاورزی، سنگرسازان بی سنگربه گزارش صفای خبر، رضازاده در سومین گردهمایی مدیران روابط عمومی وزارت جهاد کشاورزی که همزمان با ۲۷ اردیبهشت به مدت دو روز در تبریز برگزارشد با بیان این مطلب گفت: همانطور که امنیت ملی کشور بدون ابزار روابط عمومی و رسانه امکان پذیر نیست، تامین امنیت غذایی نیز بدون روابط عمومی و رسانه به ثمر نخواهد نشست.
وی افزود: اگر مدیری در مجموعه وزارت جهاد کشاورزی این تصور را داشته باشد که بدون اینکه روابط عمومی را اولویت کاری خود بداند، موفق خواهد شد سخت در اشتباه است.

مشاور وزیر و رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت جهادکشاورزی، تبریز را در عرصه روابط عمومی صاحب سبک و علم توصیف کرد و ادامه داد: در هیچ دوره‌ای از تاریخ، رسانه مانند امروز مقتدر نبوده است.

رضازاده رسانه را ابزاری قدرتمند دانست که می‌تواند باعث ارتقا و اعتلا یا سقوط و هبوط یک مجموعه شود و یا قدرتی را تولید کند که با هیچ ابزاری قابل مقایسه نیست.
وی روابط عمومی و رسانه در وزارت جهاد کشاورزی را حلقه اتصال به ترویج دانست و از ظرفیت‌های این حوزه برای فعالیت‌های متعدد خبر داد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی هم در این همایش گفت: روابط عمومی با اعتمادسازی و تبیین توانسته است حوزه کشاورزی را به سرمایه گذاران بشناساند و سرمایه قابل توجهی را جذب این عرصه کند.
فتحی جایگاه آذربایجان شرقی در حوزه کشاورزی را مرهون تلاش‌های کشاورزان، پرورش دهندگان دام و طیور، کارکنان جهاد کشاورزی، مروجان و همه فعالان حوزه کشاورزی در استان دانست.

وی ادامه داد: در ساختار جهاد کشاورزی همه بخش‌ها و سازمان‌های تابعه در کنار کشاورزان و فعالان این عرصه تلاش می‌کنند تا تولید بیش از ۵ میلیون تن محصولات کشاورزی محقق شود.
فتحی با اشاره به ساختار ترویجی وزارت جهاد کشاورزی گفت: نمی‌توان روابط عمومی را از آرمان‌ها و رسالت‌های ترویجی وزارت جهاد کشاورزی تفکیک کرد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی کم بودن میزان سرمایه گذاری در حوزه کشاورزی را یکی از چالش‌های این حوزه دانست و ادامه داد: کشاورزی تنها ۵ درصد از سرمایه گذاری کشور را به خود اختصاص می‌دهد و این در حالی است که ۱۲ درصد اشتغال و ۲۰ درصد از تجارت به حوزه کشورزی اختصاص دارد.

فتحی افزود: تحقق این عملکرد شایسته مرهون تلاش‌ها روابط عمومی است و با فعالیت‌های روابط عمومی بود که توانستیم در سال گذشته حوزه کشاورزی را به سرمایه گذاران بشناسانیم و سرمایه قابل توجهی را به بخش کشاورزی جذب کنیم که با این سرمایه گذاری طرحهای متعددی در حوزه‌های مختلف کشاورزی اجرایی شد.

وی با تجلیل از عملکرد اداره روابط عمومی جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی گفت: هماهنگی و همکاری بسیار خوبی بین روابط عمومی سازمان و ادارات تابعه وجود دارد و در نتیجه این همکاری‌ها بود که روابط عمومی سازمان موفق شد در سال گذشته ۵ مقام برتر کشوری و استانی در حوزه روابط عمومی را کسب کند.

  • نویسنده : سردبیر
  • منبع خبر : صفای خبر